Minden idők egyik legjobb japán sportautója az eredeti Honda NSX, aminek áránál jobban csak a Tesla részvények értéke emelkedik. Az autózás analóg élvezetének egyik csúcspontja a típus, amiből már az alap verzió is kifogástalan, de természetesen a japánok ezen is tudtak tovább csiszolni.

Így született meg a Honda NSX Type R, és a japánok mindent megtettek annak érdekében, hogy sportosabb legyen ez a kivitel. Keményebb futóművet kapott és 120 kilogrammot faragtak a súlyából. Csupán 464 darab készült a 270 lovas, 3 literes, szívó V6-os VTEC motorú NSX-ből. 

A Type R kifejezés “R” betűje az angol versenyzés szóra utal (race), ezt a jelölést 1992-ben, a Honda NSX Type R bemutatkozásakor használták először, azóta pedig kiemelkedő teljesítményű sportautóik megkülönböztetésére szolgál. 

Így nem csoda, hogy már 46 millió forintnál jár a képeken látható darab angliai aukciója, amiből három nap van hátra. A japán belpiacra gyártott limitált szériás kivitel 46900 futott kilométerrel, törésmentesen, Championship White színben, kovácsolt Enkei felnikkel várja a végső licitet bedobó, új tulajdonosát.

Valaki egy komplett vagyont fog ezért a ritka Hondáért fizetni 1 Valaki egy komplett vagyont fog ezért a ritka Hondáért fizetni 2 Valaki egy komplett vagyont fog ezért a ritka Hondáért fizetni 3 Valaki egy komplett vagyont fog ezért a ritka Hondáért fizetni 4