Olvasónk az Ebay-en bukkant rá erre a németországi Mercedesre, amely, úgy tűnik, hogy sok kellemetlen pillanatot okozott jelenlegi tulajdonosának. Maradjunk annyiban, hogy nincs megelégedve ezzel a stuttgarti csillaggal.
Innen a hirdetés szövege (németről magyarra fordítva):
„Eladó ez a szarkupac Mercedes Benz W140 420 SE.
Eladom ezt a szarhalmot, lehetőleg minél több pénzért. Sajnos a nigériai herceg még mindig nem utalta át az ígért 2 milliós örökséget, pedig időben megfizettem az 5000 eurós feldolgozási díjat. Ezért szeretném most itt eladni ezt az autót. Sokszor elromlott benne néhány dolog, de esküszöm, hogy most minden új, tényleg minden!!! Olyan hűséges, hogy a TÜV Rheinland, vagy bármi is legyen az üzlet neve, külön pecsétet adott rá. Ez a pecsét újszerűen ragyog, és még 2 évig érvényes (műszaki vizsga).
Még mindig rendelkezik egy nagyfrekvenciás telefonrendszerrel, amellyel jobb esetben az ET-t lehetne hívni, nem volt semmi más haszna.
A futásteljesítmény annyi, amennyi, nem fogom a kedvedért visszatekerni. Ha zavar, akkor fehér hibajavítóval segíthetek, vagy matricát ragaszthatok rá, akkor már nem látod. Ezért a szolgáltatásért nem kell fizetni. Azt hiszem, egy csekkfüzet is elkallódott benne valahol, de ne reménykedj túlságosan, a bank mindig visszaküldte a csekkeket, soha nem volt fedezet a számlán.
Nem cserélem tevére, maximum egy barna Lusitano csődőr jöhet szóba. A fogyasztása is nagyon kedvező, mindig 20 euróért tankolok. A „mi a végső ár” kérdés sem izgat fel annyira, hogy leboruljak a székről! Az, hogy „mi az utolsó ár”, már oda van írva.
Komplett bőr belső, nagyon jó állapotban, rozsda nélkül. H-rendszámos versenyző, ami azt jelenti, hogy oldtimer.”
A vételár 2,6 millió forintnak megfelelő euró, ami nem elrugaszkodott, ugyanis ilyen árban mennek a közepes állapotban lévő W140-es modellek. Igaz ez az itthoni és a német piacra is.
1981-ben kezdődött meg a Mercedes-Benz akkori csúcsmodelljének fejlesztése és hat évvel később már a formaterve is végleges volt, benyújtották a szabadalmi hivatalhoz a megfelelő dokumentumokat. Közben a BMW bemutatta az E32-es 7-es sorozatot az első háború utáni V12-es motorral az orrában, majd néhány évvel később hírt kaptak arról is, hogy egy egészen új márkanév alatt épít zászlóshajót a Toyota. Utóbbi lett a Lexus LS400-as, ami miatt kénytelenek voltak még egy picit dolgozni a W140-es kódjelű Mercedesen.
Fejlesztése több mint 1 milliárd dollárt emésztett fel és ezért elődjénél (W126) 25%-kal drágábban kellett adniuk. A bálnának nevezett gépet végül 1991 áprilisától kezdték gyártani hat- és nyolchengeres, valamint V12-es motorokkal.