Állva vezethető, négykerekű terepjáró szerkezeteket készít egy izraeli-amerikai cég. Az EZRaider a rollerek vezethetőségét nyújtja, de négy ballonos kerekének és tekintélyes rugóútjainak köszönhetően sziklás, göröngyös terepen is haladhatunk vele.
Hogy inkább rollernek vagy quadnak tekintsük, az attól is függ, melyik modellt választjuk a három közül. A két olcsóbb verziónak csak a hátsó kerekei hajtottak, külön-külön vezérelt agymotorral, kerekenként szabályozott fékrendszerrel. A különbség az akkucsomagban van: az egyszerűbb modell 1,75kWh, a nagyobbik 3kWh kapacitású akkut kap, ami 50, illetve 75 kilométeres hatótávolságot engedélyez; a végsebesség 35, illetve 40 km/óra.
A csúcsmodell első kerekei is hajtottak, az összteljesítmény 9 kW helyett 18kW, a hatótávolság ugyanúgy 75 km, de a végsebesség 45 km/órára nő. Óriási kereinek köszönhetően itt már 244 mm a szabad hasmagasság, míg az olcsóbb verziók pilótáinak be kell érniük 214 mm-rel. A jármű egyetlen pontja sem nyúlik túl a kerekeken, így a terepszög elöl-hátul 90°.
A nagyobb akkumulátorral szerelt modelleken két elektromos csatlakozót is találunk: az egyikhez hordozható áramforrást (külső akkut) csatlakoztathatunk, így még messzebb juthatunk, a másikról pedig villanymotorral hajtott kerekű utánfutót húzhatunk magunk mögött: ez akár mezőgazdasági munkákra is alkalmassá teszi a járművet.
A saját tömeg modelltől függően 95, 110 vagy 130 kg, a terhelhetőség 170, 175 vagy 200 kg. Az 1,6 / 1,65 / 1,7 méter hosszú jármű kormánya lehajtható, így a magasság 66 / 70 / 75 cm-re csökken – a modellenként eltérő méreteket az eltérő kerékméretek, és persze a megnövelt hasmagasság indokolják.