Ahogy az autóipar egyre inkább az elektromos hajtás felé fordul, és alapjaiban változik meg az általuk kínált termék, úgy a külsőségek terén is elkerülhetetlen a változás. A megújulás szele eléri a márkalogókat is, az eddigi színesebb, 3D-s hatást keltő grafikákat egyszerűbb, minimalista stílusban rajzolják újra. 

Erre tökéletes példa a tavaly bevezetett BMW logó. 

Új Škoda márkajelről keringenek elképzelések a neten, jól mutatna egy ilyen dizájn? 1

A Volkswagen pedig már 2019-ben meglépte ugyanezt. A 2000-ben bevezetett három dimenziós, jelvényszerű képet egyszerűbb, a 3D-s hatást elhagyó embléma váltotta, a betűk és az őket körülvevő kör keskenyebbé váltak, és a „W” betű két alsó szára már szinte egyáltalán nem ér hozzá a körívhez. 

Új Škoda márkajelről keringenek elképzelések a neten, jól mutatna egy ilyen dizájn? 2

Ha a Volkswagen már átesett a változáson, akkor valószínűleg a cégcsoport többi tagja is követni fogja. A Škoda esetén is érik a váltás, és már egy esetleges terv is elkezdett keringeni, amiről nem derül ki, hogy egy túlbuzgó grafikus által megálmodott verzió, vagy hivatalos terv. 

Új Škoda márkajelről keringenek elképzelések a neten, jól mutatna egy ilyen dizájn? 3

A Cochespias.net oldalon feltűnt kép erős váltást sejtet, a híres, 1926 óta jelen lévő szárnyas nyílvessző felismerhetetlenné válna, és inkább egy furcsa konnektorra emlékeztetne így. Ez arra utal, hogy inkább csak elméleti tervről van szó, semmint komoly elképzelésről, de abban biztosak lehetünk, hogy lassan a Skodát is utoléri a változás.