Ilyen egy teljeskörű autós wellness kezelés, avagy amikor már tökéletes a technika, még mindig akadhat csiszolni való. 

A videón szereplő 1993-as Porsche 911 (964) már a kozmetikai ráncfelvarrás előtt sem volt elveszett darab, de azért meglátszott rajta a kor. Matt, pókhálós fényezés, kopott bőrbelső, fakó műanyagok, de a profik mindenezen tudnak segíteni, csak idő kell hozzá.

Esetünkben 150 munkaóra, ennyi időt töltöttek a legendás, farmotoros, léghűtéses típus formába hozásával. A végeredményt elnézve minden perc megérte, gyönyörű lett az autó.

1988-ban, pontosan a 911-es 25. évfordulóján mutatta be a Porsche a 964-est, 250 lóerős motorral, és először összkerékhajtással bővítve a kínálatot. Először jelent meg szervokormány és blokkolásgátló a 911-es sorozatban, a futóművet ezzel párhuzamosan teljesen újratervezték, átváltva spirálrugós kialakításra. 

Először az összkerekes, viszkokuplungos Carrera 4 lépett piacra, hogy a Porsche ne csak a szuperszonikus 959-ben nyújtsa a négykerék-hajtást, amivel az Audi úgy feltört. Érdekes, hogy az új Turbo 360 lóereje csak a hátsó gumikat gyötörte.

Ekkoriban kezdtek az autók mechanikus gépből elektronikus szerkezetté válni, amiben a 964 élen járt. A 3,6 literre kerekedett, szívó hathengeres viszont annyira könnyen hozta a 250 lóerőt, hogy élettartama meghaladja a 300 ezer kilométert.