Egy igen belterjes Youtube-csatornára bukkantunk. Annyira japán, hogy a latin ábécé egy betűje sem található meg a videók címeiben, a feltöltő nem vágyik nemzetközi babérokra. Nem akar beleüvölteni a kamerába két centiről, hogy ő mekkora király, és nem zaklat mindenkit a feliratkozásra való buzdítással.
Viszont szorgalmasan dokumentálja a kék Honda S2000 minden szereplését, valószínűleg magának, és szűkebb környezetének, pontos beállításokkal, köridőkkel, dátummal. Szinte libabőröztető, hogy a távol-keleti szigetországban még ezen a szinten is ilyen eltökéltséggel, és komoly hozzáállással versenyeznek az emberek.
Jó példa erre a kék Honda S2000 motorja. Nem agyonturbózott lóerőgyárról van szó, ami vezethetetlenül erős. Csak egy helyi műhely, a Spoon rakta össze, ahol a legnagyobb precizitással figyelnek oda a részletekre. Az általuk szerelt FC20-as blokk egyedi hengerfejet kap, amivel magasabb kompresszió érhető el, a mozgó alkatrészek, a dugattyúk tömegét pedig a lehető legpontosabbra lövik be. A gyári tűrés ennél a motornál 2 gramm, de ők nem elégednek meg ennyivel, 0,02 gramm eltérés lehet csak az azonos alkatrészek között.
Ez jótékonyan hat a motor élettartamára, amit 8-9 ezres fordulaton pörgetnek, de az sem mindegy, hogy a volán mögött ki ül. Mert hiába a tökéletes egyensúlyban lévő technika, ha elszáll keresztben a gép.