Miért venne valaki Porschét, ha van egy praktikusabb, olcsóbb, dögös Audi, ami ugyanazt tudja? A kérdés természetesen a Volkswagen fejlesztőinek fejében is felmerül, ezért mindig kényesen ügyelnek arra, hogy gyári specifikációban meglegyen a Porsche fölénye.
Ezt jól mutatja a következő gyorsulási verseny, ahol egy Audi RS6 mérkőzött meg a Porsche két nagyágyújával, az elektromos Taycan Turbo S-sel és a 911 Turbo S-sel.
Az Audi RS6-ost 3,6 mp alatt repíti 100 km/órára a 600 lóerős, 800 Nm-es motor; 200 km/óráig mindössze 12 másodperc telik el. A végsebesség a szokásos, korlátozott 250 km/óra, de nem ez jelentette az Audi vesztét. Már az elején látszott, hogy a két Porsche más ligában játszik. A Taycan előnyét az instant nyomaték és a nagyobb teljesítmény adta, de ez is kevés volt a 911 Turbo S végletekig tökéletesített farmotoros, könnyű konstrukciójával szemben. Ez az elrendezés álló rajtnál még mindig sokat nyom a latba, az elindulást pedig a legkifinomultabb rajtprogram segíti.
A Porsche 911 Turbo S-t 650 lóerő és 800 Nm nyomaték repíti előre, de míg két ellenfele két tonna felett van, ez a sportgép 1655 kilogrammot nyom a mérlegen. Ezzel nyer nagyot, így kevesebb mint 9 másodperc telik el 200 km/óráig, a végsebességben pedig egyik típusnak sincs esélye ellene, hiszen egészen 330 km/óráig képes gyorsulni.