A hibridek elterjedése a legmagasabb teljesítményű modellek szintjét is elérte, már az AMG típusokba sem szerelnek majd benzinpusztító nyolchengereseket. Ez azonban nem jelenti majd a teljesítmény csökkenését, hiszen a Mercedes polcain akad olyan négyhengeres, kétliteres, turbós benzinmotor, ami már szinte most tudja az elköszönő kivitel számait.
A kétliteres blokk alapváltozatban 387 lóerős, míg az S kivitel 421 lóerőt tud. A gyengébbik modell 4750 és 5000 között 480 Nm, az erősebbik változat 5000 és 5250 között 500 Nm nyomatékot ad le. A turbónyomás rendkívül magas, 2,1 baros. A leggyorsabb változat 3,9 másodperc alatt sprintel 100-as tempóra és megfutja a 270 km/órás sebességet is.
A C63 AMG eddig nyolc hengerrel tudott 478 lóerőt, így nem kell sokat hozzátennie a villanymotornak, hogy elérjék ugyanezt a szintet. Az előzetes információk szerint 500 lóerő körül lesz a rendszerteljesítmény, és az új hibrid elérhető lesz konnektorról tölthető kivitelben.
Mivel kevesen rendelték, kikerül még a légrugózás az új C-osztály kínálatából, ahogy a hathengeres motorok is. A W206 kódjelű, idén debütáló új generáció alapmotorja egy 1,5 literes, benzines négyhengeres lesz 170 lóerővel.