A Dodge Challenger Demon egyvalamiben jó, de abban nagyon. Bármit legyorsul, legyen az Porsche, Lamborghini vagy Ferrari. A kompresszoros V8-as még a Challenger hatalmas és nehéz karosszériáját is 2,3 másodperc alatt gyorsítja 60 mérföld/órás sebességre (96 km/óra). A 6,2 literes motorból 840 lóerőt és 1044 Nm nyomatékot hoztak ki.
Ellenfele a 992-es Porsche 911 Turbo S, aminek hathengeres bokszermotorja 650 lóerő és 800 Nm nyomaték leadására képes, és a rajtprogrammal padlógázon kevesebb mint 9 másodperc telik el kétszázig.
A Dodge Challenger Demon a negyedmérföldes távot 9,65 másodperc alatt futja, a végére már 225 km/óráig gyorsul fel. Papíron nincs ellenfele, a Porsche 911 Turbo S 2,9, a McLaren 720S 3, a Lamborghini Huracán 3,2, míg a Ferrari 458 Italia 3,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
Legalábbis papíron, gyári tesztpilóták kezei között, brutális tapadású drag-pályákon, megfelelő hőmérsékleten. A való életben viszont 840 lóerő rázúdítása a hátsó kerekekre nem olyan egyszerű, főleg ha nincs precízen segítő elektronika.
Ez a különbség, a Porsche 911 enyhén nedves, alacsony tapadású kifutópályán is közel hozza a gyári értékeket, a Dodge Demon viszont elvérzik nehéz körülmények között, teljes tudását csak az Amerikában szinte minden település mellett megtalálható negyedmérföldes pályákon tudja megcsillantani.