Nyilván törvénytelen a tempó, de azért ennél a videónál másodlagos faktor a gyorshajtás miatt ébredő jogos felháborodás. Mert mégis egy Trabantról van szó! Valószínűleg a gyárilag 1,1-es 40 lóerős verzió némileg megpiszkált változatát látták az Opelben ülő srácok, ezért csodálhatták meg a 140-150 km/órával száguldó NDK-s csodát. Erre nincs más magyarázat, hiszen a gépkönyv szerint az eredeti, gyári konstrukció végsebessége 125 km/óra.
Pokoli tempóban tépő Trabant a nulláson
Kétségkívül komoly sebességérzet lehet ebben a karosszériában ilyen tempónál, és ami viccesnek tűnik kívülről, az a kamionok között, az M0 poklában talán már nem annyira jó móka. Mindenesetre a mai napig nincs ütősebb sleeper egy ordasra tuningolt Trabantnál!
Ennyit tud a gyári technika padlógázon:
Épített GTI motorral a német autópályán 200 km/óra felett
Már a videó elején árulkodó a hang, ez nem a kétütemű blokk! Sőt, nem is az 1,1 literes 40 lóerős, hanem a Volkswagen Polo GTI 1,6 literes 16 szelepes, 120 lóerős motorja. Ebben a könnyű karosszériában pedig lelkesebb, mint valaha.
Még a Mercedes is félreáll, ha jön a veszett Trabi
Igencsak meglepődtek a Mercedes utasai, amikor a Trabant kombi nem tűnt el a visszapillantó tükörből, sőt! Lazán húzott el a belső sávban, majd vette fel a 160-170 km/óra körüli tempót.