A Suzuki GSX1300R Hayabusa egy legendás motor, korának egyik legnevesebb típusa, ami mind stílusával, mind teljesítményével kivívta magának a tiszteletet. Blokkja az autóépítők körében is népszerű, mert komplett csomagban ad pont megfelelő teljesítményt a kicsi, könnyű versenyautókhoz.
173 lóerős maximális teljesítménye mellé még 135 Nm nyomatékot is termel, ami a villámgyors gázreakcióval tökéletes a szlalomversenyekre, hegyi felfutókra. Ám akad, akinek ez már kevés, és a turbó adta előnyökért nem áldozná be a már említett gázreakciót és pörgős karaktert.
A videón látható Fiat 500-as tulajdonosa, Bernard Whilhelm pont ebbe a kategóriába esik. Neki kellett még lóerő bőven, de kompresszor és turbófeltöltő helyett inkább a régi módszert választotta. Megnövelte a lökettérfogatot a hengerszám duplázásával.
Két Hayabusa motort házasítottak össze, a hengerfejek gyáriak maradtak, de a motorblokkot direkt ehhez a projekthez készítették. Így 300 lóerőre emelkedett a maximális teljesítmény, ami már pokolian viszi az alumínium térvázas gépet.