Megkímélt állapotban akár százezer dollárnál többet is elkérhetnének egy Porsche 911 E Targáért, viszont így, ütött-kopott formájában is jó befektetés lehet. Épp egy ilyen példányt árulnak az eBay-en 1971-ből, potom 39 950 dollárért, vagyis közel 12 millió forintért – viszont a képeket elnézve sok időt, energiát, esetleg pénzt kell áldozni rá, hogy árában felvehesse a versenyt patika versenytársaival.
Lapozd végig az alábbi galériát, hogy többet is megtudj az idén 50 éves E Targáról:
A 911 E Targa 1971-ben Conda Green köntösben hagyta el a futószalagot. Ez a szín manapság már csak nyomokban érhető tetten az autón.
A 911 E Targa 1971-ben Conda Green köntösben hagyta el a futószalagot. Ez a szín manapság már csak nyomokban érhető tetten az autón.
Fotó megosztása:
Az autót a Beverly Hills Car Club hirdette meg, csak nemrégiben importálták Los Angelesbe a Targát, előtte Új-Mexikóban tengette az életét.
Az autót a Beverly Hills Car Club hirdette meg, csak nemrégiben importálták Los Angelesbe a Targát, előtte Új-Mexikóban tengette az életét.
Fotó megosztása:
Elöl még a szélvédő is hiányzik.
Elöl még a szélvédő is hiányzik.
Fotó megosztása:
A targa tető állapota talán még nem is annyira katasztrofális, de kétségkívül felújításra szorul.
A targa tető állapota talán még nem is annyira katasztrofális, de kétségkívül felújításra szorul.
Fotó megosztása:
Az utastér viszont lesújtóan fest, a padlólemez állapota szintén aggasztó. Az ülések viseltesek.
Az utastér viszont lesújtóan fest, a padlólemez állapota szintén aggasztó. Az ülések viseltesek.
Fotó megosztása:
Az pedig csak ebből a szögből látszik, hogy a műszerfalat is kikezdte az idő vasfoga.
Az pedig csak ebből a szögből látszik, hogy a műszerfalat is kikezdte az idő vasfoga.
Fotó megosztása:
A hátsó ülések is rémisztően festenek első látásra.
A hátsó ülések is rémisztően festenek első látásra.
Fotó megosztása:
A pótkerék alatt sem mondható szívderítőnek a helyzet.
A pótkerék alatt sem mondható szívderítőnek a helyzet.
Fotó megosztása:
Hátul egy 1972-es Porsche 911 S-ből származó motor rejtőzik, de láthatóan a 2,4 literes, 190 lóerős erőforrásnak is elkéne némi törődés. Ha még meglenne az eredeti motorja, teljesítményét nézve a T és az S Targa között helyezkedne el: előbbi 2,4 literes motorja 130, az E Targáé 165 lóerőt tud.
Hátul egy 1972-es Porsche 911 S-ből származó motor rejtőzik, de láthatóan a 2,4 literes, 190 lóerős erőforrásnak is elkéne némi törődés. Ha még meglenne az eredeti motorja, teljesítményét nézve a T és az S Targa között helyezkedne el: előbbi 2,4 literes motorja 130, az E Targáé 165 lóerőt tud.
Fotó megosztása:
Az autót a Beverly Hills Car Club hirdette meg, csak nemrégiben importálták Los Angelesbe a Targát, előtte Új-Mexikóban tengette az életét.
Elöl még a szélvédő is hiányzik.
A targa tető állapota talán még nem is annyira katasztrofális, de kétségkívül felújításra szorul.
Az utastér viszont lesújtóan fest, a padlólemez állapota szintén aggasztó. Az ülések viseltesek.
Az pedig csak ebből a szögből látszik, hogy a műszerfalat is kikezdte az idő vasfoga.
A hátsó ülések is rémisztően festenek első látásra.
A pótkerék alatt sem mondható szívderítőnek a helyzet.
Hátul egy 1972-es Porsche 911 S-ből származó motor rejtőzik, de láthatóan a 2,4 literes, 190 lóerős erőforrásnak is elkéne némi törődés. Ha még meglenne az eredeti motorja, teljesítményét nézve a T és az S Targa között helyezkedne el: előbbi 2,4 literes motorja 130, az E Targáé 165 lóerőt tud.