A Lada 2101 tökéletes, klasszikus alap az átalakításokhoz. Ha a kasztni rendben van, akkor egy finom ültetés, pár húsosabb gumi, szélesebb felni máris csodát tesz a jól ismert formával. De a bolgár GB Design műhelye ennél tovább ment: az utastérben is valami olyat műveltek, amibe nem igazán lehet belekötni.
Sajnos hátulról nem találtunk fotót az autóról, de az első képen látni, hogy egy szárny került a csomagtartóra. Talán ebbe az egybe lehetne belekötni, nem illeszkedik ehhez a letisztult, ízléses átalakításhoz.
A fa díszbetétek és a kormány valóban fából készült, nem műanyag, amely fahatású fóliát kapott, a bőr pedig valódi bőr, szóba sem jött a műbőr megoldás.
Az első üléseket is teljesen átalakították, három ponton állítóható verziót építettek be. A mozgató mechanikát az eredeti ülések alá szerelték.
Egy darab készült ebből az autóból, és úgy tűnik, a műhely nem tervezi, hogy hasonló Ladát készít. Erről árulkodik a kézifék mellett látható plakett, amelyről leolvasható, hogy ez az első és egyetlen példány ebből az autóból. A VAZ 2101 egyébként a durván 14 millió legyártott hátsókerekes Lada őse. Magyarországra 1971-ben érkezett az első Zsiguli, Debrecenben vette át tulajdonosa, dr. Zsadányi Ottóné.