2,2 millió dollárba, vagyis közel 680 millió forintba kerül a képeken is látható Porsche 911 RSR, melynek múltja nem csak amiatt különleges, mert egy versenyautóról van szó. Mindössze 15 példány készült belőle, ezekből 12 az 1974-ben indult International Race of Champions (IRoC) sorozatban versenyzett, a maradék három pedig tartalékdarab volt.
A hátsókerék-hajtású Porsche karosszériája az eredeti, 2,8 literes erőforrás helyett egy 3,0 literes, hathengeres boxermotort rejt, emellett manuális sebességváltóval szerelték. Alig több mint 350 kilométert tettek meg vele eddig.
Az Atlantis Motor Group oldalán eladásra kínált darabot először 1972 és 1974 Forma-1-es világbajnoka, Emerson Fittipaldi terelgette. Az autót később eladták, a 1978-as daytonai 24 órásig tovább versenyzett az IRoC-ban. Több hosszútávú versenyen is indult, legjobb eredményét az 1976-os sebringi 12 óráson érte el: John Tunstall és Chuck Wade kettősét a 23. helyen intették le.
A brazil legenda után Roger Penskéhez, az IndyCar és az indianapolisi pálya jelenlegi tulajdonosához, majd Pablo Escobar drogbáróhoz került a Porsche, utóbbi egy 935-ös karosszériájával használta, egyúttal ő is versenyzett vele utoljára.
Don Pablo halála után egy raktárban parkolták le a Porschét, majd Penske közbenjárásának köszönhetően visszatért az Egyesült Államokba, ahol visszanyerte eredeti küllemét, ennek révén újra Fittipaldi neve szerepel a 911 RSR-en, sőt a legenda aláírása is felbukkant rajta.