Amikor még olyan idők jártak a Chevrolet-nél, hogy tiltott volt bármiféle autósportban való érintettség, Zora Arkus-Duntov megálmodta a Corvette L88-at. Tudniillik, Arkus-Duntov ismerte a jó sportautó receptjét, főleg azt, hogy milyen motor teszi azzá, még Roger Penskével is dolgozott együtt pályafutása során.
Az L88-as esetében a 7,0 literes, V8-as hajtásláncot találta a megfelelő választásnak, melynek teljesítménye papíron 430 lóerő volt, a valóságban azonban az 560 lóerőt is meghaladta. Ahhoz viszont, hogy a Chevrolet felső vezetése áldását adja az L88-as Corvette-re, így is cselhez kellett folyamodnia.
A motor besorolásában rejlett a kulcs, Arkus-Duntov elérte, hogy az erőforrást úgy minősítsék, hogy az kizárólag terepre legyen alkalmas. A terep ezúttal a versenypályát takarta. Az L88 tulajdonképpen a Corvette C7 ZR-1 szellemi ősének is tekinthető, ám 1967-től 1969-ig limitált számban gyártották, mindössze 80 darab készült belőle.
Múlt héten egy C3-as példányon adtak túl 400 ezer dollárért egy árverésen – elevenítette fel a Carbuzz –, ám a C2-es kivitel sokkal értékesebb, így a minimum elvárás a félmillió dolláros küszöb átlépése volt ezzel az 1967-es példánnyal szemben. Végül valaki 2,695 millió dollárért, azaz közel 830 millió forintért vitte el a Mecum árveréséről.
1967-ben mindössze 20 darab L88-as gördült le a gyártósorról, ezért is különleges ez az évjárat. Értékét pedig csak tovább növeli, hogy alig több mint 500 kilométert pakoltak bele az elmúlt több mint 50 évben. Mégis volt olyan darab, ami néhány évvel ezelőtt ennél is drágábban, 3,85 millió dollárért kelt el.