Kolorádó (USA) festői tájára vitték a Drako GTE elektromos szupersportautót, hogy kapjanak egy olyan végeredményt az autókedvelők – és persze a leendő tulajdonosok -, hogy minimum könnybe lábadjon a szemük.

Az autó volánja mögött a 64 éves Andy Pilgrim ült, aki aktív éveiben a Nascarban és a Le Mans-i 24 órás versenyen taposta a gázpedált főleg Chevrolet Corvette és Porsche 911 GT2 volánjai mögött ülve.

 

De nem csak jégen, hóban is megnézheted a Drako GTE-t:

 

Több mint tízévnyi fejlesztés után mutatta be 2019-ben a Drako Motors a GTE-t, mely a Fisker Karma alapjait használja, de attól jóval komolyabb teljesítményt ígér. A Drako GTE alatt egy 90 kWh-os akkumulátorcsomag kapott helyet, de ennél jóval durvább számok miatt lehet érdekes az elektromos limuzin. 1200 lóerős teljesítményt és 8800 Nm nyomatékot ígér. Nulláról száz km/órára állítólag 2 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 322 km/óra. Ehhez már tényleg kell az Öhlins felfüggesztés és a Brembótól származó karbon-kerámia fék.

Nézd meg, ahogy 1200 lóerő művészi módon csapat a jégen 1

25 darabot terveznek építeni a Drako GTE-ből, melynek első darabjait 2021 második felében szállítanák le a megrendelőknek, akik 370 millió forintnyi dollárt képesek érte kifizetni.

370 millióból vennél elektromos sportautót?
Igen, ez a GTE nagyon tetszik
34% (46)
Nem, maradnék a benzineseknél
47% (63)
Inkább valami hibridet választanék
19% (25)