1971 és 1989 között 300 175 darab készült a különböző SL/SLC variánsokból, akkoriban minden milliomos garázsában állt egy kivitel ebből a szériából. Leginkább a Dallasból ismert R107-es kódjelű kabrió volt kedvelt, de a C107-es kupét sem vetették meg a finom technika kedvelői. 

Tehát cseppet sem ritka, ám kora végett egyre inkább látványos, és különleges típus, amiből még nem szentségtörés némileg egyedi darabot faragni. 

Nem harsány, mégis feltűnő az arany színnel díszített veterán Mercedes 1

Erre jó példa a képeken látható, jelenleg a Bring a Trailer oldalán vevőt kereső fekete C107-es 1977-ből. A szokásos krómozott dekorációs elemek mind aranyszínű fényt kaptak a karosszérián, ahogy a 16 colos felnik sem úszták meg a luxuskezelést. Ezzel eléggé kitűnik a tucat Mercedesek tömegéből, de a floridai kínálatot nézve akár visszafogottnak is mondható, LED-fényeket, 28 colos donk kereket szerencsére nem pakoltak alá. 

Nem harsány, mégis feltűnő az arany színnel díszített veterán Mercedes 2

Van viszont korabeli tuning gazdagon, a 3,5 literes V8-assal szerelt gép Recaro üléseket, Italvolanti Corsa kormányt, valamint AMG kiegészítőket, futóműelemeket kapott. Állapotát tekintve tisztességesen megőrzött darab, igaz, a klíma nem működik, és az első ülés elektromos állításával is akad még tennivaló. 

Nem harsány, mégis feltűnő az arany színnel díszített veterán Mercedes 3 Nem harsány, mégis feltűnő az arany színnel díszített veterán Mercedes 4

Mindenesetre egy érdekes darab, a típus igazi kapudrog lehet a valódi veterán Mercedesek világába. Ez a típus még nem kerül csillagászati összegekbe, és a 2,8 és a 3,0 literes sorhatosokon kívül az összes változat V8-as volt, 3,5, 3,8, 4,2 (csak SL); 4,5, 5,0 (az európai piacra); illetve 5,6 literesként (Észak-Amerikának, Japánnak és Ausztráliának). 

Itthon is akad belőle eladó darab ötmillió forint alatt, ebből a korszakból ilyen jellegű autót kevesebbért már nem találunk, és akik ültek már ilyenben, azok állítják, hogy minden egyes ráköltött forintot megér a Mercedes öreg kupéja.