Nem veterán, nem is annyira ritka, az utca embere garantáltan nem fordul meg utána. Az a hatás, amit ma egy ezerkettes Zsiguli kivált, ebben a modellben még nincs meg. Ez tükröződik az árán is, az 1993-as Lada Samarát 36 800 megtett kilométerrel 850 ezerért árulják. 

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 1

Állapota csodás, sehol egy rozsdafolt, tökéletes alap egy gyárias külsejű hobbiprojekthez.

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 2 Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 3

A kérdés már csak az, hogy van-e olyan autószerető itthon, aki ilyen projektre adná a fejét? Ennyiért már felejtős az egyedi tuning. Szlalomra, egyéb kisebb versenyre, pályanapra szétrúgni kár volna, az utca népe, a találkozók tömege pedig még nem fogja körbefotózni. 

Lada Samara

A Samarával a Lada a klasszikus, Fiat 124-re épülő széria sikerére kívánt építeni és egy olyan autót létrehozni, mely robusztus felépítésű, olcsón fenntartható és modern kinézetű. A kocsi háromféle karosszériával készült, volt belőle három- és ötajtós ferdehátú valamint négyajtós szedán. Szintén háromféle benzinmotorral szerelték: 1,1 literes, 1,3 literes és 1,5 literes változatban volt elérhető.

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 4

Egyetlen ok lehet a vásárlásra, a zabolátlan vágy, a megmagyarázhatatlan szerelem, ami hosszú évek múlva ebből a gépből is sokak által megcsodált veteránt érlel majd. 

Érdemes elrakni egy ilyen Lada Samarát az utókornak?
Még szép, tíz év múlva ezt is mindenki megbámulja
40% (547)
Pénzkidobás, ez sose lesz olyan klasszikus, mint a hátsókerekes Ladák
25% (346)
A szívnek nem lehet parancsolni, ha valakinek a Samara akad be, úgyis kiad rá ennyit
35% (473)