Nem veterán, nem is annyira ritka, az utca embere garantáltan nem fordul meg utána. Az a hatás, amit ma egy ezerkettes Zsiguli kivált, ebben a modellben még nincs meg. Ez tükröződik az árán is, az 1993-as Lada Samarát 36 800 megtett kilométerrel 850 ezerért árulják. 

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 1

Állapota csodás, sehol egy rozsdafolt, tökéletes alap egy gyárias külsejű hobbiprojekthez.

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 2 Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 3

A kérdés már csak az, hogy van-e olyan autószerető itthon, aki ilyen projektre adná a fejét? Ennyiért már felejtős az egyedi tuning. Szlalomra, egyéb kisebb versenyre, pályanapra szétrúgni kár volna, az utca népe, a találkozók tömege pedig még nem fogja körbefotózni. 

Lada Samara

A Samarával a Lada a klasszikus, Fiat 124-re épülő széria sikerére kívánt építeni és egy olyan autót létrehozni, mely robusztus felépítésű, olcsón fenntartható és modern kinézetű. A kocsi háromféle karosszériával készült, volt belőle három- és ötajtós ferdehátú valamint négyajtós szedán. Szintén háromféle benzinmotorral szerelték: 1,1 literes, 1,3 literes és 1,5 literes változatban volt elérhető.

Ha új korában vágytál egy Lada Samarára, akkor ez a te autód 4

Egyetlen ok lehet a vásárlásra, a zabolátlan vágy, a megmagyarázhatatlan szerelem, ami hosszú évek múlva ebből a gépből is sokak által megcsodált veteránt érlel majd. 

Érdemes elrakni egy ilyen Lada Samarát az utókornak?
Még szép, tíz év múlva ezt is mindenki megbámulja
Pénzkidobás, ez sose lesz olyan klasszikus, mint a hátsókerekes Ladák
A szívnek nem lehet parancsolni, ha valakinek a Samara akad be, úgyis kiad rá ennyit