Azt se mondhatjuk, hogy valami speciális átalakítás vagy extrém bütykös terepgumi lett volna a Toyotán, ami olyan könnyedén ugrotta át ezt az akadályt, hogy elsőre alig hittünk a szemünknek.
Lássuk a videót:
Ebből pedig kiderül, hogy még ilyen hosszú tengelytávval is, mint amilyen a Toyota Land Cruisernek van, el lehet boldogulni igazán kemény terepen.
Nemrég teszteltünk egy 1995-ös Land Cruiser FZJ80-at soros, hathengeres benzinmotorral, amely azért volt érdekes, mert az Európába hozott 80-asok döntő többsége dízelmotorral érkezett a kontinensre. A néhány százaléknyi kivétel pedig a svájci, osztrák, német piacokon landolt. Annak az esélye, hogy valaki ma ilyen autót találjon Európában, már önmagában is csekély, de ilyen állapotban, 47 ezer kilométerrel az órájában pedig felér egy lottóötössel.
Szakértők szerint a Land Cruiserek közül a 80-as széria volt az utolsó hardcore modell, amiben még merev hidak és diffizárak dolgoztak az autó alatt, minden alkatrésze bőven túlméretezett volt, de emellett már kényelmes, komfortos autónak számított, kellemes rugózással, megfelelő biztonsággal – már légzsák is volt bennük – és itt-ott már a luxus is feltűnt.