Vadonatúj padlólemezzel, sokkal tágasabb csomagtartóval, áramvonalasabb karosszériával, teljesen új kezelőfelülettel érkezett meg május elején a Škoda Fabia negyedik generációja. A népszerű hazai dizájner, X-Tomi virtuális rajztáblán elkészítette az új Fabia sport- és terepváltozatát, hogy lássuk, hogyan is nézne ki így a kisautó, ha a VW úgy dönt, érkeznek ilyen kiadások belőle.

Az új Škoda Fabia is megkapta az RS változatot, legalábbis virtuálisan 1

Skoda Fabia RS

A moduláris MQB-A0 platformra épülő, új Škoda Fabia először lépte át a bűvös négyméteres határt (4108 mm, +111 mm), az autó hosszabb, szélesebb, nagyobb a tengelytávja, és tágasabb a csomagtartója, mint közvetlen elődjéé. A közegellenállási együttható is javult, 0,32 helyett 0,28, ami igazán jó értéknek számít a kisautók mezőnyében.

Minden további részletet alábbi cikkünkben tudhatsz meg az új Fabiáról:

Az új Škoda Fabia is megkapta az RS változatot, legalábbis virtuálisan 3

Skoda Fabia Scout

Sem dízel, sem hibrid, sem elektromos erőforrás nincs: az egyliteres, szívótorok-befecskendezéses benzinmotor 65 vagy 80 lóerőt tud (eddig 60, illetve 75 LE), a két egyliteres, de közvetlen befecskendezéses, turbófeltöltős motor 95 vagy 110 lóerőre alkalmas, míg a csúcsverzió a jól ismert 150 lóerős, 1,5 literes benzines, amely 7,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 225 km/óra. A 110 lóerős motorhoz opció, a 150-eshez széria a DSG váltó.