A BMW M5 méri össze erejét egy Mercedes-Benz E AMG E55-tel, harmadik vetélytársként pedig az Audi RS6 csatlakozik. Ezek a német sportkombik a benzinmotoros autóépítés legszebb éveit idézik, mind közel ötszáz lóerős, és nincs hiány sem köbcentiből, sem hengerekből.

A BMW M5 E61-ben a kissé makrancos, de zseniális hangon üvöltő ötliteres V10-es blokk dolgozik és termel 507 lóerőt. Az Audiba szintén egy ötliteres tízhengeres került, de két turbóval megtoldva, így 579 lóerős, viszont az összkerékhajtás miatt nehezebb is, a három közül ennek nagyobb a tömege két tonnánál.

Végül a Mercedes E55 AMG kissé kilóg a sorból, mert ez nem a csúcsmodell, ötsebességes automata váltóval a kompresszoros 5,4 literes V8-as 476 lóerőt tud. Ellenben a BMW-ben hétsebességes robotizált SMG váltó dolgozik, az Audiba hatsebességes automata került. 

Így tényleg három eltérő technika áll fel a rajtvonalhoz ötszáz lóerő körül, és a nedves aszfalton egyetlenegy dolog dönti el a küzdelmet kíméletlenül. Valószínűleg mindenki sejti, hogy melyik autó lesz a nyerő, és hogy mi okozza a hatalmas fölényét.