Az elhasznált, törött autók felhasználható alkatrészeit gyakran szétmérik, darabonként több pénz kerül a kasszába, mintha egyben árulnák ki az egészet. Ez hatványozottan igaz új autók esetén, és ha a típus a ritka és drága C8-as Corvette, akkor egy orrát vesztett, de amúgy érintetlen roncs valódi kincsesbánya.
A 2020-as gyártású gép Z51 csomaggal került szállításra, a tulajdonos mindössze 7700 kilométert tett meg vele, így az alig futott, bontott V8-as LT2-es kódjelű blokkért 5,6 millió forintot kérnek, A Z51-es kerékszettért 800 ezer forintot szeretnének, a négydugattyús Brembo fékek pedig 767 ezret érnek. Érdekes átfutni a listát, a karosszériaelemek, féltengelyek, futóműalkatrészek ára nem is vészes, és ahogy telik az idő, egyre több Corvette törik, és egyre nagyobb lesz a kínálat.