Még abból az időből származik az Aston Martin legrégebb óta fennmaradt autója, amikor a márka még csak a szárnyait próbálgatta. Az A3 egy prototípus abból az ötből, amit a sorozatgyártás megkezdése előtt építettek és a legrégebbi, amelyik még létezik. A No.3 alvázszámú nyitott sportautó 1922-ben készült és 1,5 literes négyhengeres motor hajtotta 11 lóerővel.

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 1

Soknak éppen nem tűnik az ereje, de a maga idejében elég volt ahhoz, hogy rekordidőt fusson az Essex Motor Club Kop hegyi felfutón és elérje a 136 km/h-s csúcssebességet. Az A3 névre keresztelt prototípus jelenleg az Aston Martin Heritage’s Trust tulajdonában van és az utolsó csavarig felújították, tökéletes állapotúra restaurálták és a Q részleggel együtt elkészítették a tökéletes ünnepi újdonságot is, egy Vantage Roadstert.

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 37

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 38

Mindenre képesek az Aston Martin Q részlegénél, amit az ügyfél igényel, ha pedig a saját ünneplésükről van szó, akkor egyedileg készült alkatrészek is felkerülnek az autóra. Az alapot a márka legújabb modellje, a Vantage Roadster adta, amit metálfeketére fényeztek, utalva az A3 fényezésére. 20 colos fekete felniket kapott, amik mögül hangsúlyosan villannak ki a bronzszínű hatdugattyús első és négydugattyús hátsó féknyergek.

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 39

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 40

Az egyik nagyobb külső egyedi elem maga a hűtőrács, aminek a keretét teljesen belesimították a lökhárítóba, eredetileg ez kiáll belőle. Ezüstre fényezték és fekete hálóval töltötték ki, amire egy kis bronz emblémát helyeztek. Ez az embléma ugyanaz, mint ami az A3 elejére került majdnem 100 évvel ezelőtt.

Még a bronz is jól áll a legújabb Aston Martinnak 41

Szintén egyedi karosszériaelem az első sárvédőkben lévő levegő kilépő borítása, ami ezüst, és egy-egy valódi bőrszíj került rájuk megidézve az eredeti autó motorháztetejét. Utasterét sem hagyták különleges elemek nélkül, az ülések közé például egy bőrözött elemre az eredeti írásmóddal hímezték az Aston Martin feliratot. A cérna színe bronz, ami tökéletesen passzol a további kiegészítőkhöz, mint a középkonzolon lévő kapcsolók kerete. A különleges kiadásból csupán három darab készül, így ez lesz az egyik legritkább Aston Martin.