Ennél komolyabb technikát kevés farmotoros Skodában találunk, gyakorlatilag az egész autó újra lett gondolva, és modernizálva. A gyenge gyári rendszer helyett elöl-hátul négydugattyús tárcsafékek kerültek,  az ötsebességes kézi váltóból pedig egy önzáró differenciálművön keresztül jut el a motor ereje a hátsó kerekekhez.

A Skoda eredetileg 50 lóerő körül teljesítő motorját is alaposan átfésülték, az eredeti 1,3 liter lökettérfogat helyett immár 1,5 literes motor új hengerfejet kapott, egyedi vezérműtengellyel, a kompresszióviszonya 12:1, és az üzemanyagrendszer is a komoly igénybevételhez hangolt. Így a csatolt mérési eredmény alapján 131 lóerőt tud, ami elég a könnyű karosszériához.

7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 1 7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 2

Az autó külső megjelenése, és a beltér sem maradt érintetlen, komoly kagylóülések és egyedi műszerfal került bele, kívül pedig a szélesebb nyomtáv miatt domborodó sárvédők tűnnek fel elsőre.

Az autó nem véletlenül a német piacon keres gazdát, ott talán akad olyan márkafanatikus, aki már egy ilyen kész projektre vágyik szociautó alapokon. Ára 22 ezer euró, vagyis 7,7 millió forint. Ez az autó ugyanis magyar.

7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 3 7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 4 7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 5 7,7 milliót kérnek ezért a komolyra tuningolt faros Skodáért 6