Sok autórajongónak rémisztően hat a gyártók által diktált elektromos jövő, de ahogy most állnak a benzines csúcsmodellek, talán el is értük a belső égésű megoldások csúcsát.
Mert szinte felfoghatatlan, hogy a BMW kupé kínálatának teteje, az M8 Competition motorházteteje alatt egy 4,4 literes, biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.
Ennél több már a „hova, minek?” kategória, ezt kell bespájzolni a következő évtizedekre, és akkor jöhetnek a villanyriksák a városi utakra.
Persze van, akinek ez sem elég, és a G-Power megmutatja, milyen az M8, ha tényleg semmi sem számít, és ütközésig tekerik a lóerők képzeletbeli csapjait.
A G-Power G8M Hurricane RR nevet kapott újdonság az M8 Competition Coupéra épül, a motorja pedig kereken 900 lóerőt, illetve 1 050 Nm-t teljesít. Valószínűleg tudna többet is, de ez már így is istenkísértés a közel kéttonnás kocsival.
Amikor ekkora tömeg 300 km/órával száguld, az már nem ártatlan poén. A visszafogott német mérnökök pont ezért korlátozták a végsebességet 340 km/órában, efelett a gumik már nem biztos, hogy bírnák a terhelést.
A teljesítménynövelés mellé járnak még 21 colos kovácsoltvas felnik, 285/30 ZR21 és 295/30 ZR30 méretű abroncsok, 110 milliméteres kipufogócsövek, és látványos aero csomag.