Olaszország városi, középkorból visszamaradt útjai szűkek. Még egy Fiat 500-as számára is, nem véletlenül van körbe törve szinte minden autó arrafelé. Ezen nem akadnak fenn a helyiek, az autó közlekedési eszköz, nem ereklye, és ennek megfelelően használják azokat.

Más a helyzet viszont, ha az autó orrán ott a sárga alapon fekete ágaskodó ló, egy Ferrarit meghúzni az öreg téglafalak között már sokkal fájdalmasabb élmény, mint a Fiat Pandára szerezni pár új sérülést. A videón látható Ferrari Roma sofőrje pont egy ilyen helyzetbe navigálta magát, láthatóan tényleg milliméterekre került attól, hogy sérüljön a méregdrága gép, de úgy tűnik, a tolatás már nem volt opció.

A Roma klasszikus felépítésű, azaz orrában hordja 3,9 literes V8-as motorját, amely a hátsó kerekeket hajtja, A nyolcfokozatú duplakuplungos váltóval szerelt autó végsebessége meghaladja a 320 km/órát, álló helyzetből 100 km/órára 3,4, kétszázra 9,4 másodperc alatt gyorsul, de mindez mit sem ér egy olasz város öreg, szűk utcái között.