Lemerült az akkumulátor, nem működik az önindító, töltő, egyéb segítség pedig nincs a láthatáron. Vert helyzetnek tűnik, de nincs minden veszve, ha a csomagtartóban akad egy megfelelő hosszúságú kötél, és a kerékcserékhez használható, gyári emelő. 

A betolás ugyanis helyettesíthető a megemelt kerék pörgetésével, aminek megfelelő fordulatszámát a feltekert kötél biztosítja. 

Ezen az indiai teherautón valószínűleg rutinszerűen alkalmazzák, begyakorolt mozdulatokkal sikerült beröffenteni.

Aki jól csinálja, annak manuális sebességváltóval mindig működik a trükk, de egy automata esetén már nem biztos, hogy bevethető a módszer. 

Bár kivitelezését tekintve ez a módszer más, mint a betolás, de lényegét tekintve ugyanaz, így a modern, injektorral, katalizátorral felszerelt autók nem köszönik meg a beavatkozást. A problémát a próbálkozások száma adja, ha elsőre sikerül a mutatvány, akkor tulajdonképpen nincs gond, de ilyen helyzetben ez ritkán történik meg. 

Több sikertelen kísérlettel égéstermék helyett még éghető üzemanyag kerül a katalizátorba, ami a későbbi sikeres motorbeindulás után ott meggyullad és lánggal elég. A kialakuló nagy hőmérséklet, nagy hőterhelés károsítja a katalizátort. A károsodás a katalizátorcsatornák felületén következik be először, funkciójában azt tönkretéve, de a nagy hőigénybevétel meg is olvaszthatja a kerámia vázat. A megolvadás elzár(hat)ja a kipufogógáz útját, a motor ezért fullad le.