Történelmének egyik legfontosabb modellje a GT, épp ezért a Ford minden egyes lehetőséget kihasznál arra, hogy erre megemlékezzen. A legújabb sportautót is arra használják fel, hogy a legismertebb festésű győztes autókat újjáélesszék rajta, erre jött létre a Heritage sorozat és lett belőlük a legdrágább kivitel.

Ezek közé csatlakozik most a mindegyiknél is különlegesebb verzió, amit már a Ford sem fog tudni túllicitálni. Ennél a festésnél klasszikusabb és nagyobb jelentőségűt ugyanis nem tudnak összerakni, ennél messzebb nem tudnak visszanyúlni a modell történelmében, ez pontosan az első előtti GT-re, az 1964-es prototípusra hasonlít.

Ennél retróbb Ford GT-t nem lehet csinálni 1

A Heritage modellek alapjaiban nem különböznek a GT-től, de az összeállítás egyedi. Fényezése Wimbledon fehér, amit helyenként kilátszó, egyszerűen csak lakkozott karbonszálas felületek törnek meg, mivel az autó karosszériaelemei ebből készülnek. Orrának felső részén kimaradt a fényezés, a tetőre és a hátuljára pedig dekorcsík került Antimatter kék színben, ez is az eredeti autót idézi.

Ennél retróbb Ford GT-t nem lehet csinálni 31

20 colos felnijei a feláras karbonszálas műanyag darabok szintén Antimatter kék árnyalatú átlátszó lakkozással, mögülük ezüst féknyergeket láthatunk. Bent szintén a kék és az ezüst uralkodik, de fekete bőr borítást kapott a műszeregység feletti rész és a tetőkárpit is fekete, viszont az már Alcantara huzatot kapott. Több helyen is kilátszik a karbonszálas műanyag.

Ennél retróbb Ford GT-t nem lehet csinálni 32

Egyelőre nem tudni pontosan, mi lesz a Ford GT jövője. Egyes források szerint ez már a befejező széria és érkezik az utód, mások szerint csak egy frissítésen fog átesni az autó és változtatnak a motorján. Van esély rá, hogy V8-ast kap, de nem lennénk meglepve, ha csak a 3,5 literes EcoBoost V6-ost reszelné tovább a gyártó és emelnének a teljesítményén, ami már most is 650 lóerő csak a hátsó kerekeket hajtva.