Annak ellenére, hogy a Red Bull dominálta a 2010-es évek elejét, igencsak ütőképes technikával állt elő a McLaren a 2011-es szezonra. Az MP4-26 kódnevű géppel Jenson Button és Lewis Hamilton ugyan sem az egyéni, sem a csapatbajnoki címet nem tudták elhódítani, hat győzelemmel, egy rajtelsőséggel és 18 dobogós helyezéssel eredményesen zárták a szezont.
Épp egy ilyen modellt hirdettek meg a Collecting Cars oldalán, annyi a bökkenő, hogy nincs benne a V8-as Mercedes-motor, mivel főként bemutatóautóként használták promóciós eseményeken. Viszont az eredetiségigazolását a jelenlegi vezérigazgató, Zak Brown kézjegyével hitelesítették, és a Vodafone-dizájnnal „szinte megkülönböztethetetlen” a versenypályán használt változattól.
Számos eredeti alkatrész található meg az autón, amire Enkei felnikre húzva Pirelli gumikat szereltek. Megvan a szénszálas pilótafülke is, a kormánykerék azonban replika, de ugyanúgy sebességváltó-pillangófülekkel és az eredetivel megegyező kapcsolóberendezéssel.
Habár versenypályán nem lehet használni, és kisebb karcolások is felfedezhetőek a kiállítási darabként használt, a matricázás alapján Button-féle MP4-26-oson, valószínűleg így sem filléres ajánlatok fognak rá érkezni. Tehetősebbeknél például a nappali dísze lehet, csak bírja el a büdzsé.
Egyre gyakrabban jelennek meg korábbi Forma-1-es autók különböző árveréseken, nemrégiben – szintén egy McLaren eladása után – összeszedtük a legdrágábbakat: