Igazi háztáji tuning eredményét láthatjuk a képeken, videókon. Az öreg, 1987-es Skoda farába a gyári négyhengeres helyett az EJ20 kódjelű Subaru boxermotor került, így mind a motor elhelyezése, mind a hengerelrendezés terén megállja a helyét a Porsche 911-párhuzam.
Érezhető, hogy ez volt a fő cél. Morogjon a motor, sodródjon a far, az összes többi mellékes. Így került a karosszériára valamilyen rücskös fekete festés, a többi alkatrészt pedig rengeteg donor dobta össze, tulajdonképpen az került be, ami épp kéznél volt.
Az orrba került benzintartály Trabant-örökség, az első féknyergek a Ford Scorpio Cosworthról származnak, a féktárcsák viszont a BMW E30-asról. A futómű alkatrészei eredetileg egy Nissan Navara D40-esben, valamint egy Mercedes W210-esben teljesítettek szolgálatot.
Az eredetileg 115 lóerős Subaru-blokk immár némi beavatkozásnak köszönhetően 140 lóerő körül teljesít, ami ehhez a Frankenstein-hangulatú bódéhoz több mint elég, 8-8,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, és megfutja a kétszázat.