11 évig tartott a Ford és az amerikai drifter együttműködése, amely olyan csodálatos verdákkal örvendeztette meg az autóbuzéria világát, mint például a Hoonifox vagy a Hoonicorn, melyeket számos Gymkhana-videóban láthattunk. Ennek az útnak azonban most vége, Block hivatalosan is az Audi Motorsporthoz igazolt.

Az együttműködés apropóját a négykarikás márka villanyosítása adta. A németek sírba teszik a belső égésű motort, de a folyamatot nem gyásszal akarják köríteni. Helyette inkább a villanyautózás napsütéses oldalát helyezik előtérbe, vagyis a brutális nyomatékot, az őrült teljesítményt, és az arcot facsaró menetteljesítményeket. 

Ezért leszerződtették a gumiégetés felkent mesterét, az autós bohóckodás globális királyát, Ken Block urat, aki vélhetően a benzinrajongók köreinek is meg tudja majd mutatni, mennyire jó a villanyautó. Közös fő művüket, az Electrikhanát 2022-ben mutatják be, de addig sem maradunk érdekes tartalom nélkül.

Előtte a németországi Audi-útról adnak egy háromrészes videosorozatot, amiben összekötik a múltat a jelennel. Ken Block ezekben a videókban gyakorlatilag gyerek lehet az édességboltban, olyan autókat próbálhat ki, amelyek kiállítási darabnak számítanak, és alig akad földi halandó, akit a volánjuk mögé engednek az Audinál. 

Ennyire fontos az Audinak a villanyos jövő: az ikonikus Audi Quattro S1-et is a feneke alá tolták, ráadásul azt a példányt, amivel annak idején maga Walter Röhrl száguldott a rali-vb gyorsasági szakaszain. 2,2 liter, 5 henger, 20 szelep, és egy őrült turbó. Ebből kerekedik 572 lóerő, és 615 Nm nyomaték, ami még Ken Blockból is tiszteletet ébreszt.

Ugyanebben a videóban tapossa egy Audi Group S prototípusnak. A középmotoros versenyautó a terv szintjén maradó S csoportba nevezett volna, de sem a géposztály, sem a prototípus nem élte meg az éles bevetést. 

A második videóban szintén egy legenda került elő a garázsból, Hans Stuck DTM-nyertes, V8-as motorral szerelt, 1990-es gépe, valamint egy olyan elektromos koncepció, ami előbb valósult meg egy digitális játékban, mint a fizikai világban. Ez az e-tron Vision GT, ami teljesítményben minden addig vezetett legendát ver. A tanulmány meghajtásáról három darab villanymotor gondoskodik, egyenként 272 lóerős teljesítménnyel. Ezekből kettő darab a hátsó, egy pedig az első tengelyt hajtja meg. Az összteljesítmény 815 lóerő, a 0-100-as gyorsulás ideje 2.5 másodperc alatt van, az e-tron Vision Gran Turismo súlya pedig 1450 kilogrammot nyom összesen.