Az autópálya nem az Ariel Atom világa. A vezetés legnyersebb hangulatát adó, guruló fémváz a gyors kanyarokkal tűzdelt versenypályákra való, ahol az alacsony tömeg, a pokolian jó gázreakcióval rendelkező, kompresszoros, 310 lóerős Honda motor előnyei kijönnek.

240 km/óra így a legdurvább élmény autópályán 1

A videóban szereplő darabot mégis kivitték, és a nyitott karosszériával, sisak nélkül azért egyenes vonalon haladva, padlógázon is elég velőtrázó tapasztalat lehet egy ilyen gép. 

A motor egyébként nemes egyszerűséggel egy Civic Type-R-ből származik, amit esetünkben egy kompresszorral bolondítottak meg, és csiholtak ki belőle 310 lóerőt. A hagyományos hatsebességes kézi váltó szintén a Civicé.

240 km/óra így a legdurvább élmény autópályán 2

Az egyszerűbb változat is 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, merészebbek pedig akár 250 km/órával is hajthatnak. A csúcsváltozat, az 507 lóerős Atom V8 viszont 2,5 másodperces sprintidőt és 280 km/óra feletti tempót produkál.