Először 2018-ban tűnt fel a Lexus egy Marvel szuperhőssel az oldalán, pontosabban a tetején, ha felidézzük a Fekete Párduc című film üldözéses jelenetét. A japán gyártó most visszatér a Marvel moziuniverzumba, és ahogy három éve, ezúttal sem egy átlagos szuperhős társaként láthatjuk. A pakisztáni származású Kumail Nanjiani által alakított Kingo egy szuperképességekkel rendelkező, halhatatlan lény, akit társaival, az Örökkévalókkal együtt az emberi faj felügyeletével bíztak meg még a történelem előtti időkben.

Noha Kingo emberfeletti erőkkel bír, nem mentes az emberi gyarlóságoktól: magával ragadta őt a hírnév varázsa, és a történet szerint bollywoodi színészként éli emberi életét. A film előzeteseivel egy időben bemutatott reklámfilmben egy Lexus IS 500 F Sport Performance sportszedánnal igyekszik társaihoz, hogy együtt akadályozzák meg a világ pusztulását. Aki azonban autóval merészkedik egy metropoliszba, annak akkor is problémát jelent a parkolás, ha történetesen isteni teremtmény.

a videó a hirdetés után indul

A Lexus IS 500 F  ötliteres V8-as szívómotort kapott, teljesítménye 479 lóerő, amit 7100/percnél ad le. Ezzel 4,5 másodperc alatt gyorsul 96 km/órára (európai adatok nem állnak rendelkezésre) – nem rossz, bár az azonos padlólemezre épülő RC F-nek 4,0 mp is elég ehhez.

A parkolás néha a szuperhősöknek sem könnyű 1

A hátsókerék-hajtású sportszedánt nyolcfokozatú automata sebességváltóval, választható Sport S és Sport S+ üzemmódprogramokkal, adaptív felfüggesztéssel, valamint részlegesen önzáró Torsen differenciálművel szerelték fel – ezek a hajtáslánc- és futóműelemek eddig is elérhetők voltak a modellcsalád más, sportos tagjaihoz. Extra azonban a Yamaha által fejlesztett, speciális hangolású hátsó lengéscsillapító, illetve a nagyobb tárcsákat és hatékonyabb hűtést alkalmazó fékrendszer.

A parkolás néha a szuperhősöknek sem könnyű 2

A Parkolóhely című reklámfilmet azok a Russo-fivérek rendezték, akiknek a Marvel moziuniverzum négy filmjét (Amerika kapitány: A tél katonája; Amerika kapitány: Polgárháború; Bosszúállók: Végtelen háború; Bosszúállók: Végjáték) is köszönhetjük. Nem csoda, hogy a kétperces szpotban számos húsvéti tojást – azaz az MCU-filmeket jól ismerő bennfentesek számára felismerhető, apró részletet – rejtettek el az alkotók; akinek van kedve és türelme, nézze végig alaposan a reklámot, hátha felfedez egyet-egyet ezek közül.