Az 1936-os születésű Tommy Ivo élete tipikus amerikai sikertörténet. Színészként kereste kenyerét, nem volt ott a legnagyobb sztárok között, de jól megélt, és szabad idejében a gyorsulási versenyeken tehette kockára életét. 

Amikor versenyezni kezdett, még kevés szabály volt a legkomolyabb géposztályból. Két V8-as Buick blokkal szerelt autójával több rekordot is megdöntött, az általa épített gép volt az első, ami 9 másodperc alatti időt futott negyed mérföldön. A következő ötlete, a Showboat azonban még a laza versenyszervezőknek is sok volt. 

Négy motor, négy hajtott kerék, kétezer lóerő, százszázalékos őrület 1

Ez a gép ugyanis már négy V8-as Buick Nailhead motort kapott (30,4 liter összlökettérfogattal), kettő az első, kettő pedig a hátsó tengelyt hajtotta. A rajt során gyakorlatilag átláthatatlan füstbe borította a pályát, úgy kipörgette a kerekeket. Így csak bemutató, kísérleti jellegű futamokat engedélyeztek vele, éles versenyben nem vehettek részt, sőt a munkaadói TV Tommyt is eltiltották a négymotoros dög vezetésétől. 

Négy motor, négy hajtott kerék, kétezer lóerő, százszázalékos őrület 2

Később eladták a konstrukciót, az új tulajdonos pedig átépítette a karosszériát, így lett belőle Buick Wagon Master. Vitrinbe így sem került, pár évente feltűnt a futamokon, néha a volt gazdájával a volánnál. A nyolcvanas években már nem volt tiltó munkaadó, így Tommy Saskatoonban 1982-ben kipróbálta az öreg, gyilkos masinát. Kicsúszott, három csigolyáját törte el, és ezzel lezárult a versenyzői pályafutása. 

Mégis, 1996-ban utoljára is a volán mögé ült, nem tudott ellenállni a legendás fenevad csábításának. 

A Buick Wagon Master most ismét eladó, a képek alapján csodás kiállítási állapotban, de hogy képes-e még aszfaltra juttatni brutális erejét, azt valószínűleg csak alapos átvizsgálás után kellene megkockáztatnia a jövőbeni tulajdonosnak. 

Négy motor, négy hajtott kerék, kétezer lóerő, százszázalékos őrület 3