A nő 2020. november 11-én, a reggeli órákban az M5-ös autópálya lajosmizsei felhajtóján haladt. Úgy gondolta, hogy az előtte, azonos irányban közlekedő kisteherautó sofőrje túl lassan hajtott, ezért a vádlott a távolsági fényszóróval többször rávillantott. A kisteherautót vezető férfi a felhajtóról az autópálya külső sávjába sorolt, a nő pedig a belső sávba áttérve balról előzni kezdett.
A tehergépkocsi mellé hajtott, leengedte a jobb oldali első ablakot, és kiabálni kezdett a férfi felé. Miután az előzést befejezte, a Mercedesét hirtelen jobbra kormányozta, és részben áttért a külső sávba, majd legalább ötször indokolatlanul fékezett. A teherautó sofőrje az ütközést csak fékezéssel és a jármű leállósáv felé kormányzásával tudta elkerülni.
Ezután a külső sávban haladtak tovább, de a nő nem elégedett meg ezzel, ismét büntetőfékezett. A teherautó vezetője áttért a belső sávba, hogy balról előzze a Mercedest, de a nő szintén áttért a belső sávba, és megint indokolatlanul fékezett. A teherautó sofőrje az ütközést csak erőteljes fékezéssel tudta elkerülni. Neki köszönhetően a járművek nem ütköztek, személyi sérülés nem történt.
A vádirat szerint a nő szándékosan megszegte a KRESZ szabályait, a sértett életét, testi épségét szándékosan közvetlen veszélynek tette ki. A tárgyaláson a fiatal nő elismerte a tényállást és büntetőjogi felelősségét is, azzal indokolta a büntetőfékezést, hogy ideges volt.
A Kecskeméti Járásbíróság közúti veszélyeztetés bűntette miatt egy év – végrehajtásában két év próbaidőre felfüggesztett – börtönre ítélte, valamint másfél évre eltiltotta a járművezetéstől. Az ítélettel szemben az ügyészség súlyosításért, míg a vádlott és a védője enyhítésért fellebbeztek.