Az egyik legritkább veterán Corvette az L88-as motorral szerelt kivitel, ami a hatvanas évek végén búcsúztatta a C2-es generációt, és később a C3-asokhoz is elérhető volt. Ez képviselte a kor valódi versenytechnikáját, a 7 literes big block V8-ast verseny vezérműtengellyel, alumínium hengerfejekkel, négytorkú Holley karburátorral látták el, s a nagyon magas, 12.5:1-es sűrítési arány miatt 103-as oktánszámú versenybenzint ajánlottak hozzá.
A Corvette C3 L88-ból a gyártás első évében mindössze 80 darabot készítettek, tehát elég becsülendő dolog, hogy akad olyan versenyistálló, ami ezt az értékes ritkaságot saját környezetében mutatja meg.
Így láthatjuk, hogy a Greenwood-féle, 427-es Corvette C3 elég brutális fenevad. Ez a kivitel egy Le Mans-i rekordsebességről is híres, a bődületesen erős gép a Mulsanne egyenesben elérte a 346 km/órát.
Aki nem tudott betelni az élménnyel, az nézzen meg még egy hasonló gépet akció közben, motorja szintén 427-es Big Block, csak ebből gyakorlatilag ki sem lehet látni.