A profi driftversenyző, Ryan Tuerck már hosszú évek óta irigység tárgya, amiért a legdurvább átépítéseket valósítja meg magának. 2016 környékén egy Toyota GT86 volt az áldozata, a négyhengeres bokszermotor helyére a Ferrari V8-asa került 570 lóerővel, és sokkal komolyabb látvánnyal, hanggal.
Ugyanez az ötlet emelkedett új szintre a neki készülő friss konstrukciónál. A jelenlegi Toyota Supra A90-es generációt használták alapnak, a motor azonban sokkal különlegesebb választás volt, mint a Toyota esetén. Ezúttal egy valódi, Forma-1-es hangulatú versenyblokkot faragtak be, és keltettek életre.
A motort korábban egy Rafanelli Riley & Scott LMP1 prototípusba építették be, a 4 literes Judd GV4 V10-es igazi klasszikus szívómotor, magas fordulatszámon leadott 750 lóerővel. Hangja a Forma-1 legszebb éveit idézi, igaz, nem pörög el húszezerig, tizenegyezer a határ, mégis a nyers üvöltés, a recsegve lángot okádó kipufogó és a brutális, tényleg halláskárosodással fenyegető hangerő máig zseniálisan hat.
Az elérhető legmagasabb, profi versenyistállók szintjét elérő alapossággal építették meg a kocsit. A Toyotából gyakorlatilag a forma maradt emlékeztetőnek, a váz nagy része egyedi, karbonszálas elem, amivel több száz kilogrammot faragtak le az eredeti tömegből. A pokoli erőt egy 6 fokozatú, Holinger szekvenciális váltó juttatja el a Ford Explorerből származó differenciálműhöz.
Az autó születését hosszú videosorozat követi, amiből minden részlet, buktató kiderül, nem egyszerű egy ilyen autót ennyire magas szinten összerakni. Viszont amikor a mérőpadon felordít, az megéri a sok munkaórát, mi pedig oldalvonalon álló közönségként csak élvezzük az előadást: