Rossz a felismerés, amikor eszünkbe jut valami, amit kiadtunk a kezünk közül, pedig ha vártunk volna vele, akkor sokkal többet érne. Rengeteg autónál is nehéz ezzel tervezni, de azért vannak olyan típusok, amiknél borítékolható, hogy később értékes lesz, pláne úgy, hogy limitált szériás. Nem is beszélve a homologizációs Evolution modellekről, azok különkiadásáról és ritka színekről.

Arra, hogy Mitsubish Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen Edition, valószínűleg mindenkinek beindul a nyálelválasztása. Valójában már az Evo VI résznél megvan a katarzis, a TME kivitel már csak hab lenne a tortán, már ha sikerül épeszű áron beszerezni ezt a ritka példányt. Ha hihetünk az információknak, akkor 2500 darab TME készült összesen, minden színből 500. Ebből csupán 250 érkezett az Egyesült Királyságba és 50 darab kapott ezek közül Canal Blue fényezést.

Eladta, de inkább visszavette, most a legtöbbet érheti ez a Lancer Evo 1

Készült jobb- és balkormányos kivitelben is, így létezik eredeti balkormányos TME is a piacon, a szóban forgó autó viszont egy a kevés kék brit piacos autóból. A TME szériát 2001-ben dobta piacra a Mitsubishi, Tommi Mäkinen negyedik világbajnoki címét ünnepelve ezzel. A raliautóéhoz hasonló lökhárítókat kapott, más üléseket és egyedileg hangolt futóművet. 

Eladta, de inkább visszavette, most a legtöbbet érheti ez a Lancer Evo 27

Ennek az autónak az eredeti gazdája 2001-ben újként vásárolta az Evót Angliában. 2003-ban viszont eladta ugyanannak a kereskedésnek és vett egy Space Wagont helyette. A teljes történet sajnos nem ismert, így nem tudni, hogy magától jött a felismerés, vagy valaki felvilágosította, mit veszít, de rövid időn belül visszament a kereskedéshez és újra megvette a saját Evóját. Egészen 2013-ig meg is tartotta, ebben az évben adta el, de családban maradt, mostohafia vette meg tőle.

Eladta, de inkább visszavette, most a legtöbbet érheti ez a Lancer Evo 28

Nála pedig kicsit átalakult, teljesen új kipufogórendszert építettek alá katalizátor nélkül. Optimalizálták a motort, kevlár vezérlés alkatrészeket kapott új lánccal, sport légszűrőt, írt ECU-t és egyéb apróbb fejlesztéseket, aminek az eredménye a gyári 280 lóerő helyett 350 lóerő. Karbonszálas motorháztetőt szereltek rá és a kormányát is átalakították, teljes Alcantara bevonatot kapott egyedi dizájnnal.

Eladta, de inkább visszavette, most a legtöbbet érheti ez a Lancer Evo 29

Keveset is futott, alig 40 200 kilométert, ami alapvetően is emeli az értékét. Egy átlagosan jó állapotú Evo VI 6-7 millió forintért már megszerezhető, ezzel szemben ezért a Tommi Mäkinenért 60-70 000 fontot, vagyis 25-30 millió forintot várnak előzetes becslések szerint.