Mielőtt a Volkswagen-vezetőség lecsapott volna a Bugatti márkára, a kilencvenes évek elején már volt kísérlet a II. világháború előtti dicsfény megidézésére. A próbálkozás az EB110-esben öltött testet, amit A Bugatti Automobil SpA 1991. szeptember 15-én mutatott be Párizsban, Ettore Bugatti születésének 110 éves évfordulóján.
3,5 literes, V12-es motorja 560 lóerőt termelt 8000-es percenkénti fordulatnál. Álló helyzetből 100 km/órára 3,4 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 343 km/óra.
Karbonszálas karosszériája miatt kellőképpen könnyű lehetett, a GT 1630 kilós tömegével 3,6 másodperc alatt gyorsult fel 0-100 km/h-s sebességre és 336 km/h-s csúcstempóra volt képes 1991-ben. Az új modellhez új gyártósorra volt szükség, aminek az olaszországi Campogalliano adott otthont.
Hiába volt fürgébb, mint a korabeli nagyágyúk, mégsem lett átütő siker, 1991 és 1995 között összesen 139 példány látta meg a napvilágot. Ezért ma ezekből egyet közúton hajtva, fékpadon mérve látni még videón is ritkaság, nemhogy élőben.
Az NM2255 Car HD Videos Youtube csatorna készítője viszont régi motoros a carspotter szakmában, és így néha lehetősége nyílik arra, hogy ilyen gépeknek is a közelébe kerüljön.