Az angol M-Sport műhelyében magas szinten űzik a szakmát, Ford Fiesta R5 raliautókat és Bentley GT3-asokat építenek, ráadásul nem is keveset. 2013 óta 294 Ford Fiesta R5 Mk1 hagyta el a műhelyt, és ezt a tapasztalatot most egy érdekes hobbiprojektre fordították. 

A Fiesta technikáját gyömöszölték bele a klasszikus, első generációs Fiat Panda karosszériájába. A Pandamonium névre keresztelt szörnyeteg 36 centiméterrel szélesebb az eredetinél, orrában pedig a már említett Fiesta 1,6 literes, turbófeltöltésű, 300 lóerős, 450 Nm leadására képes versenymotorja dolgozik, ötsebességes szekvenciális váltóval, összkerékhajtással. 

Ezen felül rendes, FIA-homológ versenyüléseket, bukócsöveket kapott, tehát nem csak a nyolcvanas évek papírvékony lemezei védik a pilótát. Stílus, erő, technika találkozik ebben a csomagban, élmény nézni a kis szögletes gépet, ahogy iszonyat tempóval csúszik keresztbe.