A Bugatti jelenlegi szupersportkocsiját Louis Chironról nevezték el, aki még a 30-as években versenyzett a márkánál. Formája ugyan új lett, de a hajtáslánc nagyját elődjétől örökölte, így ebben is 8 literes, W16-os motor dolgozik az utastér mögött, melyet 4 turbófeltöltővel lélegeztetnek. 1500 lóerős teljesítményét 6700-as fordulaton adja le, míg 1600 Nm nyomatéka 2000 és 6000 között áll rendelkezésre. 6,5 másodperc alatt gyorsul 200-ra.
Ezek a gyári értékek, amelyeket igen ritkán ellenőriznek a valóságban. Egyrészt a Bugatti Chiron pokoli ritka, és a tulajok nagy részét nem igazán érdekli, hogy 1550, vagy 1650 lóerőt tud a méregdrága befektetésük. Mégis, akad egy amerikai milliárdos, aki csak azért gyűjt hipersportautókat, hogy az élményt megossza a rajongókkal. Így ő bevállalta, hogy teljesítménymérő padra küldik Bugattiját, és egy közvetlen, szinte hétköznapi vlog videóban mutatják meg a végeredményt.
A Bugatti Chiron több nekifutás után mutatta meg maximális tudását, azért a világ leggyorsabb, összkerékhajtású kocsiját nem egyszerű feladat lemérni. Végül 1369 lóerőt tudott a kerekeken mérve, és 1642 lóerőt/1892 Nm nyomatékot számítottak ki a főtengelyen, ami 142 lóerővel több, mint a gyárilag megadott érték.
A hajtott keréken mért teljesítmény is bődületes érték, hiszen az összkerékhajtás, automata váltó miatti teljesítményvesztés általában magasabb szokott lenni. Ráadásul az Egyesült Államokban, átlagos benzinkúton tankolták meg a kocsit, ami 93-as oktánszámú üzemanyagot jelent, szó sincs komolyabb versenybenzinről, amivel még javult volna a motor teljesítménye.