Korábban is nagy autóbolond hírében állt David Beckham korábbi profi válogatott labdarúgó, 2013-as visszavonulása óta pedig üzletemberként tengeti az életét – legutóbb épp azzal került be a híradásokba, hogy 10%-os tulajdonrészt vásárolt a Lunaz brit autógyárban.
A brit középpályás már azelőtt sem titkolta, hogy vonzódik a Maseratikhoz, így aligha meglepő, hogy annak nagyköveteként az olasz sportautómárka palettájáról választotta ki a számára tökéletes autót. Választása az egyik legújabb Maseratira, az MC20-ra esett, amit tavaly mutattak be, és azonnal a kínálat csúcsára tört 630 lóerős, V6-os erőforrásával.
„Messze az egyik legjobb autó, amit valaha vezettem” – jellemezte a 3,0 literes motorral szerelt sportkupét, miután kipróbálhatta azt Miamiban. Beckham bevallotta, megfiatalodott az autóban, 16-17 évesnek érzi magát, miközben az első vezetés előtti izgatottságot juttatta eszébe, pedig májusban ünnepelte 46. születésnapját.
Úgy különösen szívhez szóló lehet Beckham számára az MC20, hogy a Maserati egy limitált szériás változatot is készített belőle, kifejezetten neki. Szénszálas monocoque-ja Olaszországban készült, motorját pedig a Forma-1-es technológiák nyomán szabadalmaztatták. A modellben megjelennek az általa tulajdonolt futballcsapat színei, a fekete és a rózsaszín is, a tervezők pedig még a fényes és matt felületekkel sem féltek játszani.
A beltérben is megmutatkozik ez a fajta egyediség: annyira, hogy a bőr és az Alcantara bevonatú részeket is fekete, rózsaszín kontrasztvarrások egészítik ki. Az Alcantara háttámláit tónusról tónusra lézergravírozással dolgozták ki, a fejtámlán pedig háromdimenziós pasztell rózsaszín hímzés található.
Beckham valószínűleg számos Maseratitól fogja még eldobni az agyát, hiszen az olasz márka egymás után hozza majd az új autóit a következő két évben. Bemutatkozik többek között a Grecale, a GranTurismo, valamint a GranCabrio, utóbbi kettő teljesen elektromos hajtással is elérhetővé válik, ahogyan az MC20-as esetében is további kivitelekkel bővül a felhozatal.