A Saab 96 kevesebb veterános radarján van rajta, mint a korabeli Alfa Romeók, vagy BMW-k. Pedig a megfelelő kezekben ez a típus is igazi retró vadállat lehet, amivel bátran oda lehet állni bármelyik Alfa Romeo GT Junior mellé.

Hajtáslánca modern darab, a kétliteres turbófeltöltéses, B204 kódjelű motor került az orrába, egy négysebességes, sajnos automata váltóval. Tehát a technikát egy Saab 9-3 adta, vagyis kettő, mert a karosszéria egy része is Saab 9-3 Cabrio-örökség.

A jó öreg Saab 96 tehát javarészt a formát adja, de ennyi bőven elég, főleg a finom, de mégis hangsúlyos átalakítások miatt. A tetővonal lentebb került, amolyan hot-rod stílusban, és ezt ritkán sikerül ennyire tökéletesen kivitelezni, az ajtók, az üvegek is rendben passzolnak. 

Futóműve Bilstein lengéscsillapítókat kapott, és a visszafogott kipufogórendszernek köszönhetően igazi túraautó lett a végeredmény, amivel kényelmesen le lehet tekerni pár száz kilométert. 

Az angol építésű autó végül 13 millió forintért cserélt gazdát. Ezek a képek rávezetnek, hogy titokban vágysz egy 1973-as Saab 96-osra 1 Ezek a képek rávezetnek, hogy titokban vágysz egy 1973-as Saab 96-osra 2 Ezek a képek rávezetnek, hogy titokban vágysz egy 1973-as Saab 96-osra 3 Ezek a képek rávezetnek, hogy titokban vágysz egy 1973-as Saab 96-osra 4