A profi driftversenyző, Ryan Tuerck a lehető legvadabb Toyota Suprát akarta megépíteni, és sikerült elérnie a célját. Elkészült a tökéletes V10-es szörnyeteg, ami gumiégetésre, és üvöltésre született. A jelenlegi Toyota Supra A90-es generációt használták alapnak, de a technika az igazán különleges.
Motorját korábban egy Rafanelli Riley & Scott LMP1 prototípusba építették be, a 4 literes Judd GV4 V10-es igazi klasszikus szívómotor, magas fordulatszámon leadott 750 lóerővel. Hangja a Forma-1 legszebb éveit idézi, igaz, nem pörög el húszezerig, tizenegyezer a határ, mégis a nyers üvöltés, a recsegve lángot okádó kipufogó és a brutális, tényleg halláskárosodással fenyegető hangerő máig zseniálisan hat.
A Toyotából gyakorlatilag a forma maradt emlékeztetőnek, a váz nagy része egyedi, karbonszálas elem, amivel több száz kilogrammot faragtak le az eredeti tömegből. A pokoli erőt 6 fokozatú, Holinger szekvenciális váltó juttatja el a Ford Explorerből származó differenciálműhöz.