1992 novemberében jelent meg az Alpina B12 Coupé átdolgozott kiadása, mely már a 850CSi blokkjának továbbfejlesztett változatát kapta. 5600-as fordulaton 416 lóerőt ad le a V12-es, mellé 4000-től van 570 Nm nyomatéka. Az E31-es 5,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 300 km/óra feletti a végsebessége. Ma már nem eget rengető számok, de a kilencvenes évek elején még kitűnő eredménynek számított mindez.

Összesen 57 darab készült az Alpina B12 5.7 Coupéból, melyből csak 25 példányt szereltek hatgangos Getrag kézi váltóval. Az 5646 köbcentis, szívó V12-es motorban Mahle dugattyúk, hegyesebb vezérműtengely és átprogramozott elektronika is van. Átdolgozták a kipufogórendszert és a futómű is jóval feszesebb lett az Alpina 8-asa alatt, mint a gyári változatban.

Most egy ilyen ritka, kézi váltós darab bukkant fel 72 ezer futott kilométerrel a mobile.de oldalán, szédítő áron, 150 ezer euróért (53,3 millió forint). Az autó igazi világjáró darab, eredetileg Németországban vásárolták, majd Angliába került, ahol az aktuális tulaj összetörte. Egy donor autó segítségével sikerült felújítani, ami után Új-Zélandon kötött ki a jármű, jelenleg is ott tekinthető meg. 

Ritkaságához méltó áron eladó a 90-es évek egyik legkomolyabb Alpina BMW-je 1 Ritkaságához méltó áron eladó a 90-es évek egyik legkomolyabb Alpina BMW-je 2 Ritkaságához méltó áron eladó a 90-es évek egyik legkomolyabb Alpina BMW-je 3 Ritkaságához méltó áron eladó a 90-es évek egyik legkomolyabb Alpina BMW-je 4 Ritkaságához méltó áron eladó a 90-es évek egyik legkomolyabb Alpina BMW-je 5