Amikor a BMW egyes modelljeinél áttért az elsőkerék-hajtásra és sokan felhördültek ezen, akkor került elő egy felmérés, amelyből kiderült, hogy az átlag sofőröknek fogalmuk sincs arról, hogy a kocsijuk első vagy hátsó (esetleg az összes) kereke hajtott-e. Most pontosan egy ilyen átlagsofőr következik.

Sajnos ennek a kupé Hármas BMW-nek a környékén sem volt olyan ember, aki tudta volna, hogy azt a hóláncot hová is kell rakni. Talán, aki kamerázott, az segíthetett volna. Lehet, segített is később, ezt nem tudjuk meg soha.

 

A hóláncot mindig a hajtott kerekekre szereljük fel, feltéve, ha hasznát is akarjuk venni. Összkerékhajtású autóknál jó, ha jut mindegyik gumira, de ha csak egy pár áll rendelkezésre, akkor praktikus azt fixre zárható hajtású járműnél, illetve az alapból inkább elsőkerekeseknél inkább előre felszerelni.

A hóláncot csak hóban, jégen illik használni, különben könnyen kárt tehet az útburkolatban, és az abroncsban egyaránt, de még a futóművet is könnyen megviselheti, még akkor is, ha szigorúan betartjuk az 50 km/órás sebességkorlátozást. Gyorsabban ugyanis nem szabad vele autózni.