Thaiföldön annyian szeretnének R34-es Nissan GT-R-t, hogy van egy kis műhely, akik arra specializálódtak, hogy R34-es replikákat készítenek, főleg Rover 200 Coupé donorból. Hogy miért vesz valaki másolatot az eredeti helyett? A válasz egyszerű: sokkal olcsóbb.
Egy eredeti Nissan GT-R az R34-es szériából akár 30-40 millió forintba is kerülhet, szóval érthető, hogy ezt nem mindenki engedheti meg magának. Egy, a fotókon látható replika pedig átszámítva 2,3 millióból kijön, és nem is néz ki rosszul.
A 90-es években gyártott Rover 200 Coupé méretei nem egyeznek meg teljesen a Nissan GT-R dimenzióival, de tengelytávjuk nincs messze (Rover: 2550 mm, Nissan: 2665 mm) és az arányai hasonlóak, így egy kis bontás és átalakítás után egész formás R34-est lehet belőle varázsolni. A lökhárítók és a hátsó szárny, a lámpák egyébként sokszor eredeti Nissan alkatrészek, amely látszik is a másolatokon.
A hasonlóság azonban véget is ér a külső és utastér átalakításainál, ugyanis a motortérben nem 2,6 literes, dupla turbós, hathengeres motor található, hanem a legtöbb esetben egy 1,6 literes, 110 lóerős négyhengeres.
A műhely minden egyes rendelésre külön ajánlatot ad, a végső ár annak a függvénye, hogy a vevő mennyi gyári alkatrészt szeretne a másolatra. Az építés 2 hónapot vesz igénybe.