Még nem hallottál róla? Igazából kevesen ismerik, mert nem is a nagyközönségnek készült a Porsche B32-es az 1980-as évek elején. A korabeli Transporter alapjaira épített egyedi kisbuszt a Porsche versenyrészlege készítette el mindössze 15 példányban, beleértve a prototípusokat is.
Különlegessége, hogy közönséges négyhengeres helyett megkapta a stuttgarti ékkövet, egy 3,2 literes, hathengeres, léghűtéses bokszermotort 231 lóerővel, egyenesen a Porsche 911 Carrera farából. Azért tették bele ezt a blokkot, mert a gépek feladata volt, hogy szervizautóként lépést tartsanak a Párizs-Dakar-ralikon indított Porsche 959-es versenyautókkal.
Akkoriban a gyári Transporter legnagyobb teljesítménye 112 lóerő volt, így a bőven megduplázott teljesítményhez azért Porsche fékeket, és módosított futóművet is beépítettek. A kis szériából végül tíz darab került tehetős gyűjtőkhöz.