Itt pedig egy Lada mutatja meg, hogy a külső néha becsapós, 180 km/óra környékén is élénken gyorsít, de a videó végén kiderül a meglepetés oka. A gyári 64 lóerős 1,2-es blokk helyén egy meglepően steril módon beépített BMW M50 (?) kódjelű hathengeres blokk található, ami lökettérfogattól függően lehet 150, de akár 189 lóerős is.
Trabant zörög a belső sávban
Úgy döntött a Honda sofőrje, itt az ideje megmutatni a világnak, mit tud a Civic talajon, szóval kamerás mobil beélesítve, jobb lába a gázon, bal láb a jobbon – 180 km/óránál pedig jön a meglepetés, egy Trabant 601 kombi formájában.
A 601-es modellt népautónak tervezték, és elérte a célját. Az olcsó, mára legendás, 26 lóerős, kétütemű motorral pöfögő kisautó 2 774 821 példányban hagyta el a zwickaui gyárépületet. Papírjaguárnak is csúfolták, miután karosszériáját fűrészpor és műgyanta felhasználásával készült Duroplastból gyártották.
A klasszikus Nissan-motoros Lada
A net egyik ősi videója, ahol a fehér kombi Lada megmutatja, miért nem szabad senkit sem alábecsülni.
A videóban látható kombit bizony egy Nissan SR20DET motor hajtja, ami évjárattól függően 200-250 lóerő teljesítménnyel bír, de a görög tuningműhely ennyivel nem érte be, 400 lovat hoztak ki a japán erőforrásból, többek között egy Garrett GT2871R turbófeltöltő és Nismo befecskendezőrendszer segítségével.
A futómű a Nissan Silvia S13 és S14-ből származik, így minden bizonnyal a motor is.