A 6,2 literes, kompresszoros V8-as 650 lóerőt teljesít, mellé 881 Nm nyomatéka van. Hozzá Tremec hétgangos kézi váltó csatlakozik és természetesen hátsókerék-hajtás.

A GM megtehette, hogy turbó helyett új fejlesztésű, de mechanikus feltöltőt használjon. A kompresszor hajtása önmagában elvisz 70-100 lóerőt, de itt van miből leadni, és 6,2 literes hengerűrtartalommal nincs szükség nagy töltőnyomásra, ami a turbó erőssége.

Ebben a felállásban érvényesülhet a kompresszorral szebben felépíthető nyomatékáradat és a turbókénál jobb gázreakció. 

Ezt nem sikerült füstre váltania a videón látható autósnak. Vagyis pontosabban a füst előállítása sikerült, csak rossz helyen.

Öreg jó tanács ilyen esetekre: amikor már tiltáson pörög a motor, és a kuplung nincs kinyomva, az erő viszont nem jut el a hajtott kerékre, akkor jobb elvenni a gázt, és nem forszírozni tovább a dolgot.